بلوار اندرزگو، تقاط بلوار کاوه، ساختمان کیمیا، طبقه ۷، واحد ۷۰۴ . 02126657613

آرشیو مقالات دندانپزشکی ارتودنسی

صفحه اصلی/آرشیو مقالات دندانپزشکی ارتودنسی/

نحوه پاکسازی الاینرهای شفاف

الاینرهای نامرئی یک راه عالی برای اصلاح و صاف کردن دندان ها هستند. با این حال، به دلیل ماهیت قابل جابجایی و متحرک آنها، نسبت به بریس های معمولی شما به نگهداری متفاوتی نیاز دارند. در این مقاله، نحوه پاکسازی و مراقبت از الاینرهای نامرئی خود و همچنین مواردی که باید از آنها اجتناب کنید، را توضیح می دهیم.

آیا می توان روی همه دندان ها بریس قرار داد؟

اگر به فکر دریافت بریس ها هستید، ممکن است به این موضوع فکر کنید که آیا می توان آنها را روی هر دندانی گذاشت. پاسخ کوتاه آری است، اما عواملی وجود دارند که باید در نظر گرفته شوند. به طور کلی، بریس ها را می توان برای اصلاح طیف وسیعی از مشکلات دندانی، از جمله دندان های کج، فشردگی بیش از حد و مشکلات بایت استفاده کرد.

چرا برخی افراد درباره دندان های خود احساس ناامنی می کنند؟

برای بسیاری از افراد، دندان ها منبع اصلی ناامنی هستند. داشتن مشکلات دندانی می توانند ما را در مورد لبخند زدن، خندیدن و حتی صحبت کردن حساس کند.در این مقاله، ما نگاهی عمیق خواهیم داشت به دلایل مختلفی که چرا افراد اغلب در مورد دندان های خود احساس ناامنی می کنند. ما همچنین اثرات روانی ناامنی های دندانی را بررسی خواهم کرد و پیشنهاداتی برای شروع غلبه بر این ناامنی ها ارائه خواهم کرد.

آیا بریس ها می توانند دندان های بلند را به داخل لثه فرو ببرند؟

اگر دندان بلندی دارید که بیشتر از دندان های دیگر بیرون زده است، ممکن است این پرسش به ذهن شما خطور کرده باشد که آیا بریس ها می توانند آن را بیشتر به داخل لثه فشار دهند.این یک نگرانی به جا است.از بریس ها می توان برای فشار دادن بیشتر دندان های بلند به داخل لثه استفاده کرد، اما این کار باید با دقت و با نیروی مناسب انجام شود.

دندان درد قلبی چیست؟

درد دندان درد قلبی ناشی از درد ارجاعی است. به این معنا که درد در قسمت متفاوتی از بدن نسبت به جایی که مشکل واقعاً رخ می دهد احساس می شود. در مورد دندان درد قلبی، درد در دندان ها و فک احساس می شود، حتی اگر مشکل از قلب باشد. علت این است که اعصابی که قلب و دندان ها را تأمین می کنند به یکدیگر متصل هستند، بنابراین درد در قلب را می توان در دندان ها و فک احساس کرد.

آیا با اتصالات ارتودنسی نامرئی می توان دندان ها را سفید کرد؟

آیا می توان هنگام استفاده از اتصالات ارتودنسی نامرئی دندان ها را سفید کرد؟ آیا سفید کردن با ارتودنسی نامرئی با وجود اتصالات عمل می کند؟

آیا لثه ها بدون دندان هم عفونی می شوند؟

آیا بدون وجود دندان ممکن است لثه ها عفونی شوند؟ برای لثه های بدون دندان چه اتفاقی می افتد؟ چگونه درد لثه را تسکین دهیم؟

چرا استخوان اطراف دندانم از بین می رود؟

تحلیل استخوان چگونه پیشرفت می کند؟ تحلیل رفتن استخوان اطراف دندان چه مشکلاتی می تواند ایجاد کند؟ علل تحلیل استخوان اطراف فک چیست؟

چرا حین حرف زدن دندان های فک بالای من خود را نشان نمی دهند؟

چرا حین حرف زدن دندان های فک بالای من خود را نشان نمی دهند؟ آیا جراحی گزینه خوبی برای نشان دادن دندان های بالای من است؟

تأثیر هورمون ها روی سلامت دهان و دندان ها

زنان به علت وجود هورمون های زنانه مستعد بروز مشکلات بهداشت دهان و دندان هستند- مهم نیست که روتین بهداشتی دهان و دندان آنها چقدر خوب باشد

Go to Top